He sido redactor de materiales didácticos en l'Institut Obert de Catalunya y he elaborado multitud de videotutoriales, especialmente para el ciclo de Animación 3D. Aquí puedes ver algunos de ellos (en Catalán).
Materiales publicados por l'Institut Obert de Catalunya utilizados conforme a licencia CC BY-NC-SA
Videotutoriales
01 - Animació d'una pilota - Part 1
02 - Animació d'una pilota - Part 2
03 - Tipus de càmeres
04 - Paràmetres de càmera
05 - Com moure una càmera
06 - Plans i moviments bàsics de càmera - Part 1
07 - Plans i moviments bàsics de càmera - Part 2
08 - Ruta de moviment de càmera - Part 1
09 - Ruta de moviment de càmera - Part 2
10 - Animació de paràmetres d'una càmera
11 - Profunditat de camp (DOF)
12 - Efectes de càmera: Sacseig i Camera Blur
13 - Deformadors i animació facial 1: Deformador Cluster
14 - Deformadors i animació facial 2: Deformador Jiggle i Bend
15 - Deformadors i animació facial 3: Sculpt i Soft Modification
16 - Deformadors i animació facial 4: Deformador Wire
17 - Deformadors i animació facial 5: Blendshapes
18 - Aplicar deformadors a un cap 1: Presentació i wires
19 - Aplicar deformadors a un cap 2: Deformadors sculpt i bend
20 - Crear expressions facials 1: Poses estàtiques
21 - Crear expressions facials 2: Combinar poses amb blendshapes - Part 1
22 - Crear expressions facials 2: Combinar poses amb blendshapes - Part 2
23 - Sincronització de labials 1: Preparació del model
24 - Sincronització de labials 2: Creació de poses per vocals
25 - Sincronització de labials 3: Poses per consonants
26 - Sincronització de labials 4: Fer el lipsync
27 - Creació d'una animació de caminar
28 - Creació d'una animació de córrer
29 - El Camera Sequencer
30 - Coreografiar animacions amb Trax Editor - Part 1
31 - Coreografiar animacions amb Trax Editor - Part 2
32 - Previsualització amb Playbast i Motion Trails
33 - Previsualització amb Ghosting i Grease Pencil
34 - Producció d'un projecte - Part 1: Configuració inicial
35 - Producció d'un projecte - Part 2: Presentació i playbast
36 - Producció d'un projecte - Part 3: Selecció de motor i render

