He sido redactor de materiales didácticos en l'Institut Obert de Catalunya y he elaborado multitud de videotutoriales, especialmente para el ciclo de Animación 3D. Aquí puedes ver algunos de ellos (en Catalán).
Materiales publicados por l'Institut Obert de Catalunya utilizados conforme a licencia CC BY-NC-SA
Videotutoriales

01 - Animació d'una pilota - Part 1

02 - Animació d'una pilota - Part 2

03 - Tipus de càmeres

04 - Paràmetres de càmera

05 - Com moure una càmera

06 - Plans i moviments bàsics de càmera - Part 1

07 - Plans i moviments bàsics de càmera - Part 2

08 - Ruta de moviment de càmera - Part 1

09 - Ruta de moviment de càmera - Part 2

10 - Animació de paràmetres d'una càmera

11 - Profunditat de camp (DOF)

12 - Efectes de càmera: Sacseig i Camera Blur

13 - Deformadors i animació facial 1: Deformador Cluster

14 - Deformadors i animació facial 2: Deformador Jiggle i Bend

15 - Deformadors i animació facial 3: Sculpt i Soft Modification

16 - Deformadors i animació facial 4: Deformador Wire

17 - Deformadors i animació facial 5: Blendshapes

18 - Aplicar deformadors a un cap 1: Presentació i wires

19 - Aplicar deformadors a un cap 2: Deformadors sculpt i bend

20 - Crear expressions facials 1: Poses estàtiques

21 - Crear expressions facials 2: Combinar poses amb blendshapes - Part 1

22 - Crear expressions facials 2: Combinar poses amb blendshapes - Part 2

23 - Sincronització de labials 1: Preparació del model

24 - Sincronització de labials 2: Creació de poses per vocals

25 - Sincronització de labials 3: Poses per consonants

26 - Sincronització de labials 4: Fer el lipsync

27 - Creació d'una animació de caminar

28 - Creació d'una animació de córrer

29 - El Camera Sequencer

30 - Coreografiar animacions amb Trax Editor - Part 1

31 - Coreografiar animacions amb Trax Editor - Part 2

32 - Previsualització amb Playbast i Motion Trails

33 - Previsualització amb Ghosting i Grease Pencil

34 - Producció d'un projecte - Part 1: Configuració inicial

35 - Producció d'un projecte - Part 2: Presentació i playbast

36 - Producció d'un projecte - Part 3: Selecció de motor i render